5 елементів Landing Page для ефективних продажів

ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБЕН ЛЕНДІНГ?

 

Лендінг – один із найпотужніших інструментів інтернет-маркетингу. Це односторінковий сайт, який створюється для підвищення конверсії. Цільова сторінка ідеально підходить для просування нових продуктів або послуг, проведення акцій, реклами семінарів, конференцій тощо. Це сайт, що продає конкретний товар або надає інформацію про певну послугу.

Головна перевага landing page над звичайним веб-сайтом в тому, що посадкова сторінка націлена виключно на заклик до дії відвідувача: завантажити, відправити запит, зателефонувати, підписатися тощо.

Також є Lead Landing Page – це сторінки, які створені для отримання контактної інформації відвідувача (лід) і конвертації традиційного контекстного або веб-трафіку (лід-сторінки).

ГОЛОВНІ ЕЛЕМЕНТИ LANDING PAGE

  1. Заголовок
    Саме він мотивує і є закликом до дії. Не потрібно робити заголовок інтригуючим, навпаки, він має коротко і конкретно відображати суть чи вирішення проблеми. Покажіть в заголовку, що клієнт потрапив саме туди, куди цілився. Що це саме те місце, яке він шукав, коли вводив запит в пошуковій системі.
  2. Дизайн
    Дизайн – це розповідь. Щоб лендинг був конверсійний, розповідь має бути зрозуміла і переконлива. Варто зазначити і про юзабіліті дизайну, простими словами – зручність у використанні. Від того, як розташовані і як виглядають елементи інтерфейсу на landing page, багато в чому залежить рішення відвідувача про покупку чи замовлення послуги.
    Також варто зазначити про адаптивність Landing Page. Дуже важливо, щоб він міг правильно і коректно відображатися на екрані комп’ютера, ноутбуку, планшету чи телефону. А оскільки все більше людей використовують свої смартфони для серфінгу в Інтернеті, то Ви не повинні втрачати жодного потенційного клієнта через те, що йому просто не зручно читати інформацію з Вашого сайту.
  3. Заклик до дії і кнопки
    Весь текст, картинки на односторінковому сайті слугують лише для одного – змусити відвідувача натиснути на велику червону кнопку. І тому блок із закликом до дії має завжди бути перед очима. Зазвичай її розташовують в кінці сторінки, але якщо лендинг довгий, то вона може зустрічатися декілька разів.
  4. Контакти
    Потенційний клієнт має без жодних складнощів знайти контактну інформацію, коли це йому знадобиться. В ідеалі варто помістити номер телефону і електронну адресу в верхній і нижній колонтитул сторінки.
    Інший спосіб спілкування – Skype або чат-боти. Онлайн-консультант забезпечує миттєві відповіді і замінює телефонні розмови. Він не займає багато місця і завжди доступний в куті екрану.
  5. Унікальна пропозиція
    Унікальна торгова пропозиція має знаходитися на видному місці Вашої посадкової сторінки і містити інформацію про перевагу товару чи послуги, яку Ви надаєте. Переваги завжди мають бути чітко орієнтовані на покупця. Не робіть помилку і не починайте замість опису переваг говорити про Вашу компанію.

Підбиваючи підсумки, варто сказати, що кожен з цих елементів цільової сторінки дуже важливий для конверсії. І під час розробки лендингу потрібно ретельно опрацьовувати кожен із них. Коли всі елементи “на місці” і працюють на одну задачу, то посадкова сторінка стає ефективним постачальником потенційних клієнтів.

Потрібний крутий Landing Page? Веб-студія IT-Kitchen допоможе розробити лендинг, який буде продавати. Ми гарантуємо індивідуальний підхід, оригінальний дизайн, якісну розробку та високу конверсію.

 

ДАВАЙТЕ ТВОРИТИ РАЗОМ!

Приходьте на кухню, поговоримо
по ділу!

Плануєте створити власний бренд, масштабувати бізнес, запускати нові проекти, вдосконалити маркетингові комунікації?

Seems like someone forgot to enter contact details, we don't ask much, just your phone # or email.

Hmm, let's check your phone number again.

You have quite an interesting email, sorry, but it won't work here.

We have received your email and on our way to contact you.

Damn, something went wrong.