Інтернет-маркетинг
Повернутись до всіх
Seo що це

Чи потрібно знати SEO, щоб просувати власний сайт?

Мрієте про успішний інтернет магазин, але як зробити, щоб онлайн магазин приносив прибуток? Спробуємо дізнатися, чи допоможе SEO досягти високої конверсії?

Результатів можна досягти, вивчивши SEO самостійно, що принесе витрати на курси по оптимізації. Інший спосіб – замовити SEO розкрутку від веб студії та поскоріше отримати результати. Спробуємо розібратися, що таке SEO, та кому потрібні знання з оптимізації?

Що таке Seo оптимізація?

Що таке SEO – це перелік робот на сайті з метою зайняти перші позиції в пошуковій системі. Сайт оптимізується під частотні запити (ключові слова) для збільшення цільового трафіку. Тільки технічно справний сайт конкуруватиме за ТОП та принесе комерційну вигоду власнику. Пошукова система сортує сайти за чіткими вимогами, тому SEO – це спосіб зробити ресурс зручним для користувача та технічно коректним для пошукової системи Google.

що таке сео

*Коректно складені мета-теги помітні в пошуку для користувача

Кому сьогодні потрібне SEO?

Просування в мережі інтернет здійснюється багатьма каналами. Наприклад, маючи інтернет магазин, Ви регулярно публікуєте огляди товарів в соц мережі. Після ознайомлення, користувачі переходять за посиланням на сторінку магазину, щоб придбати товар. Трафік до онлайн магазину може надходити з YouTube, контекстної реклами, форумів, тематичних сайтів, торгових майданчиків, і стратегія СЕО просування полягає у визначенні та використанні найефективнішого з них.

каналы трафика

* Розділення трафіку по каналах, результати оптимізації сайту.

 

Просування сайту в пошукових системах допомагає компаніям своєчасно інформувати аудиторію про вигоди та перспективи свого продукту. Завоювавши довіру пошукових систем – сайт компанії надійно фіксується на перших позиціях пошукової системи. Залишається тримати результат, відслідковуючи коректність роботи всіх ланок комунікації. Але якщо вам це не під силу?

Один з варіантів – звернутися до SEO-студії. Налагоджений процес роботи, власний штат сео-спеціалістів, копірайтерів та програмістів гарантує чітке комплексне просування. Студія порахує бюджет комплексної розкрутки та забезпечить усесторонній підхід до роботи, а це дає переваги бізнесу.

Оптимізація починається з визначення цілей, тому відповімо на питання – що нам потрібно від сайту.

  • просто наявність сайту в пошуковій системі;
  • перші позиції по запитам;
  • перемога в конкурентній боротьбі;
  • збільшення трафіку;
  • пошук постійної аудиторії та зацікавлених клієнтів;

Поверхневі знання дають вам можливість розпочати роботу, але успішно конкурувати з лідерами ринку – не вийде. Тут потрібні ефективні рішення, що дадуть змогу сфокусуватися на справах, і не відволікатися на проблеми сайту.

Просування сайтів компаній потребує продуманої стратегії позиціонування та розрахунку на тривалий період взаємодії з клієнтом. Репутація потребує регулярного, спланованого контакту з цільовою аудиторією і студія комплексної розкрутки це гарантує.

З чого складається просування: основні поняття seo-просування?

Пошукова оптимізація проводиться з урахуванням пошукових алгоритмів, яких налічують від 200. Розрізняють внутрішню та зовнішню оптимізацію сайту.

Внутрішня оптимізації включає:

  • Аудит сайту: виправлення технічних помилок, вивчення тематики та конкурентів.
  • Створення унікального контенту та видалення неякісних зовнішніх посилань.
  • Збір семантичного ядра запитів.
  • Написання мета-тегів, структуризацію контенту заголовками Н1- Н6.
  • Прискорення роботи сайту. Виправлення коду сторінок. Спрощення структури.
  • Адаптація під мобільні пристрої та створення АМР сторінок.

Зовнішня оптимізація ресурсу в інтеренет:

Зовнішня оптимізація сайту складається з наступної послідовності дій:

  • Розробка стратегії розкрутки.
  • Розрахунок бюджету на посилання.
  • Створення анкор-листа та контент плану.
  • Пошук тематичних сайтів-донорів.
  • Моніторинг зворотних посилань та звітність.

Подальша оптимізація та коригування бюджету основані на чіткому аналізі результативності попередньої роботи. Ми маємо розуміти: які посилання працюють та з яких ресурсів. Подумаймо про аудиторію, де вона знаходиться, чи знайде посилання серед маси іншої інформації.

Щоб сайт приносив прибуток, потрібно аналізувати поведінку користувачів та відповісти на питання:

  • Як працюють форми реєстрації, замовлення продукту?
  • Як функціонують кнопки замовлення товару/послуги та меню сайту?
  • Чи доступні всі потрібні сторінки послуг?
  • Що заважає користувачу зробити цільову дію коли він вже на сайті?
  • Чому клієнт повертається в пошук, на якому етапі взаємодії з сайтом?
  • Які інтерактивні елементи допоможуть втримати користувача на сайті?

Давши відповідь на запитання юзабіліті аналізу спеціаліст зможе скоригувати оптимізацію: сформувати технічне завдання програмісту та дизайнеру на зміни на сайті, що плинуть на подальшу конверсію – це один із етапів роботи над сайтом, що входить у вартість комплексної роботи.

Не важливо, в якому регіоні ви розвиваєте свій бізнес, оптимізація сайту потрібна у Львові, Києві та Черкасах. На сайті з чіткою структурою можна швидко знайти потрібну інформацію, зручно купувати товари, ознайомитися з послугами, тому попит на зручні сайти буде завжди.

seo трафик

 * розділення трафіку по регіонах України

На основі аналізу поведінки користувачів приймається комплекс дій: зміна коду, написання унікальних текстів, написання заголовків сторінок, видалення помилок на сайті, підняття зручності користування лиш малий об’єм робіт може підняти репутацію сайту в пошукових системах.

Seo просування у Львові має свої особливості 

Пошукова система постійно порівнює ваш сайт з конкурентами, сортуючи список за шкалою релевантності (у відповідності до запиту та технічних вимог). Важливо слідкувати за частотою оновлення пошукових алгоритмів, які щоквартально вносять корективи в ранжування, перетасовуючи сайти у видачі.

Ось чому оптимізація сайту включає в себе аналітику на всіх рівнях роботи, а саме:

  • Періодична перевірка положення сайту в системі за тематичними словами, внесення коректив в стратегію просування з появою нової інформації.
  • Аналіз конкурентів в тематиці, їх сильних та слабких сторін. Перевірка гіпотез, що допоможуть обійти конкурента в гонці за прибуток.
  • Аналіз технічної складової сайту: sitemap, robots.txt, код відповіді серверу, відсутні сторінки, наявність мета-тегів title, description – мають бути виявленими, налаштованими та функціонувати відмінно.

Постійна оптимізація гарантує перспективу максимальної комерційної віддачі від сайту. Одним із факторів довіри до сайту від Google є постійні зміни на ресурсі: тексти, фото, мета-теги, додані сторінки, зміна структури. Після створення сайту потрібно аналізувати проміжні етапи розкрутки відповідно до конкурентів у пошуку. Окремо варто розглянути формування ядра запитів, з яких робиться вибірка основних запитів для просування згідно відвідуваності та сезонності.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3)
22 Березня 2018
248
Автори:
Paiusov Dmytro
SEO specialist
Moroz Roman
Content manager
Запропонуйте тему
І ми підготуємо цікавий матеріал для вас!