Стаття:
Категорія: Блог, Дизайн, Маркетинг
Автор: admin-itk
Перегляди: 28
Опубліковано: 21/08/2019

Кольори для дизайну сайту та їх вплив на користувачів

Одними із ключових маркетингових інструментів справедливо вважаються кольорові схеми у дизайні сайту. Справа в тому, що кольори чинять безпосередній вплив на нашу підсвідомість, викликаючи певний спектр емоцій, формуючи довіру чи недовіру до електронного ресурсу, викликаючи бажання чи небажання придбати товар із каталогу.

 

Зміст

  1. Психологія кольорів
  2. Як співвідносяться кольорові схеми у дизайні сайту з його тематикою та цільовою аудиторією
  3. Як вибрати кольори для дизайну сайту?
    1. Які кольори обрати?
  1. Принципи поєднання кольорів в веб дизайні
    1. Як сприймаються кольори користувачами сайту?

 

 

 

Психологія кольорів

 

Перед тим як вибрати кольори для дизайну сайту, необхідно ознайомитися з тими асоціаціями, котрі вони здатні викликати в людей. Нижче представлено значення кольорів, найбільш часто використовуваних у веб-дизайні:

  1. web design colors Білий символізує чистоту, свободу, чесність. Ідеально підходить під веб дизайн інтернет-магазину як колір фону, оскільки не відволікає увагу клієнтів від товарів, представлених у каталозі.
  2. Жовтий асоціюється с теплом, щастям, дитинством, життєвими силами. Цей колір у веб розробці часто використовується для оздоблення інтернет-магазинів дитячих товарів.
  3. Помаранчевий – символ позитивних емоцій, енергії, молодості, творчого начала. Він є невід’ємним супутником молодіжної стилістики, здатен надати дизайну сайту ноток динамічності.
  4. Червоний, залежно від контексту, може асоціюватися з коханням та пристрастю, а може натякати на агресію та жагу до влади. Його можна використовувати як колір акцентів для виділення окремих елементів сайту, до яких треба привернути увагу відвідувачів. А як фон він може викликати тривогу та відчуття небезпеки.
  5. Зелений викликає асоціації зі здоров’ям, екологічністю, природним середовищем. Темні відтінки цього кольору символізують фінанси й достаток.
  6. Синій вселяє в спостерігача відчуття спокою та впевненості, переконує у професіоналізмі на надійності компанії-власника сайту.
  7. Чорний, як і червоний, має двояке значення. Психологія кольору може бути пов’язана як із домінуванням та напруженням, так і з вишуканістю.

Тож важливо знати, яку кольорову гаму обрати для сайту, аби сформувати у відвідувача лише позитивні асоціації та емоції.

 

Як співвідносяться кольорові схеми у дизайні сайту з його тематикою та цільовою аудиторією

 

Вибір кольорів для сайту має здійснюватися з урахуванням специфіки цільової аудиторії та тематики самого електронного ресурсу. Скажімо, певний сайт пропонує своїм клієнтам риболовецьке приладдя. Значить, його цільова аудиторія – чоловіки. Навряд чи цей інтернет-магазин викличе в них довіру й інтерес, якщо буде оформлений у червоно-рожевій тональності.

 

web дизайн колір

Як вибрати кольори для дизайну сайту?

 

Враховуючи вплив кольорів на відвідувачів сайту та їх зв’язок із цільовою аудиторією, можна зробити висновок, що для електронних ресурсів із дитячою й молодіжною тематикою краще обирати яскраві й позитивні відтінки. Для сайтів, розрахованих на жіночу аудиторію, рекомендується використовувати світлі й ніжні кольори, на чоловічу аудиторію – нейтральні й темні відтінки. Якщо компанія має впізнаваний фірмовий стиль, сайт потрібно оформлювати згідно з ним.

 

Які кольори обрати?

 

Щоб ресурс, з одного боку, не здавався занадто одноманітним та нудним, а з іншого – не викликав роздратування, треба використати оптимальне поєднання кольорів в веб дизайні.

Необхідно обрати:

  • базовий колір для виділення основного контенту;
  • додатковий відтінок для другорядної інформації, котрий гармоніюватиме з базовим;
  • фоновий колір, що має бути спокійним і не здатним затьмарити базовий та додатковий відтінки;
  • акцентуючий, яким можна було б виділити шрифти, аби привернути увагу відвідувачів.

Обираючи ці відтінки, треба відштовхуватись від тематики сайту, фірмового стилю компанії та типу цільової аудиторії.

 

Принципи поєднання кольорів в веб дизайні

 

Правила поєднання походять від кольорового кола Ньютона. Так, при змішуванні трьох основних кольорів з’являються відтінки, що розміщуються на сусідніх сегментах кола. Є декілька схем поєднання кольорів:

  • схема поєднання кольорів для веб дизайнуМонохроматична: один колір обирається як базовий, а додаткові формуються з його відтінків.
  • Комплементарна: обирають два контрастні кольори, які доповнюють похідними від них відтінками.
  • Спліт: нагадує комплементарну, але в ній один із основних кольорів змінений на два подібних.
  • Аналогова: беруть три кольори із сусідніх сегментів кола, один із них стає основним, а решта – додатковими.
  • Тріада: обираються три кольори, що в колі розташовані на однаковій одне від одного відстані.
  • Прямокутник: використовують дві контрастні пари кольорів.
  • Квадрат: нагадує прямокутник, але всі відтінки знаходяться на однаковій відстані одне від одного.

Сучасний веб дизайн передбачає застосування спеціальних комп’ютерних програм та онлайн-сервісів по підбору кольорової гами.

 

Як сприймаються кольори користувачами сайту?

 

Як свідчать дослідження, людина, котра вперше зайшла на певний сайт, підсвідомо реагує на його дизайн і впродовж перших двох секунд робить висновок про те, чи варто їй тут залишатися. Згідно з результатами опитувань, близько 94 % користувачів інтернету не схильні довіряти сайтам із невдалими дизайнерськими рішеннями.

Давайте
поговоримо
Залиште запит і ми якнайшвидше знайдемо для вас рішення!
Контакти
на гору
до контактів