Покрокова інструкція із швидкого налаштування контекстної реклами Google Ads для новачків

ЩО ТАКЕ КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА І ЇЇ МОЖЛИВОСТІ

Сьогодні контекстна реклама є одним із найефективніших методів просування свого продукту чи послуги, а зустріти її можна чи не на кожній сторінці у Інтернеті.

Онлайн реклама відображається у вигляді виділеного текстового оголошення (передовсім, у пошуковій видачі Гугл) або у вигляді банера (зображення із рекламним оголошенням на сторінках різноманітних сайтів). Враховуючи той факт, що налаштування контекстної реклами дозволяють максимально детально підійти до таких важливих нюансів, як таргетинг, геотаргетинг, спосіб демонстрації оголошень та бюджет, що дозволяє створити максимально ефективні рекламні оголошення, які приводитимуть потрібну аудиторію, яка вже зацікавлена у Вашій пропозиції, а це, у свою чергу, можливість витрачати рекламний бюджет із максимальною користю.

Загалом контекстну рекламу можна охарактеризувати як показ релевантних рекламних оголошень відносно пошукового запиту користувача. Наприклад, при введенні запиту “контекстна реклама” Гугл відображає результати, де першими відображаються рекламні оголошення, а нижче – сторінки релевантні запиту:

ПЕРЕВАГИ ОНЛАЙН РЕКЛАМИ ВІД GOOGLE

Google Ads (в минулому – Google Adwords) являє собою багатофункціональну платформу для налаштування та ведення контекстної реклами. Завдяки Smart Campaigns (розумні кампанії), які працюють на базі штучного інтелекту, із налаштуванням та запуском простої рекламної кампанії зможе впоратись навіть початківець – Google Ads надаватиме рекомендації у ході запущеної кампанії, а автоматичне призначення ставок та їх оптимізація допоможуть досягти кращих результатів за менший бюджет і максимально ефективно витрачати кошти.

До основних переваг Google Ads відносять:

  • зручне управління та довідкова інформація на кожному кроці. Завдяки зручній навігації та інтуїтивно зрозумілим розділам, а також інформаційним підказкам на етапі налаштувань будь-якого параметра, керувати рекламною кампанією зможе будь-хто – для цього не потрібно спеціальних знань;
  • безкоштовне навчання від Google Academy for Ads. Для отримання поглиблених знань та удосконалення навичок достатньо увійти на навчальну платформу з допомогою свого акаунту Гугл та розпочати навчання (доступне на різних мовах), в кінці якого Ви зможете отримати сертифікат як підтвердження своїх знань;
  • швидкий запуск кампанії. Налаштування не займуть багато часу, і вже за лічені хвилини після запуску рекламні оголошення почнуть приводити на ваш сайт потенційних покупців;
  • можливість коригувати бюджет на будь-якому етапі. В залежності від результатів показу онлайн реклами, у будь-який момент Ви зможете змінювати ставки за клік чи конверсію, а також денний бюджет;
  • великий вибір стратегій та налаштувань призначення ставок. Оберіть стратегію призначення ставок (максимальна кількість кліків, максимум конверсій тощо), яка максимально точно відповідає Вашим цілям. Згодом, за потреби, її можна буде змінити на іншу;
  • вплив якості оголошень на позицію у пошуковій видачі. Оптимізовані за усіма рекомендаціями Гугла оголошення мають шанс відображатись на вищих позиціях ніж конкурентні оголошення, маючи при цьому нижчі ставки за клік.

СТВОРЕННЯ АКАУНТУ GOOGLE ADS ТА ПЕРШОЇ КАМПАНІЇ

Для отримання доступу до платформи Google Ads достатньо перейти на сайт та увійти під своїм акаунтом Гугл, натиснувши кнопку “ПОЧАТИ”, після цього Вам буде запропоновано створити новий акаунт, обираючи основні налаштування.

Далі Вам буде запропоновано обрати основні параметри майбутньої рекламної кампанії. Натисніть “ОБРАТИ ЦІЛЬ”, де потрібно дати назву кампанії та ввести адресу сайту.

Далі потрібно вказати географію показу оголошень – на рівні країни, області, міста. На наступному кроці оберіть мову показу оголошень та діяльність (можна обрати із запропонованих варіантів чи ввести свій), а також ввести товари чи послуги, які плануєте рекламувати (згодом до них можна обрати перелік ключових запитів).

На наступному кроці запропоновано створити рекламне оголошення (або кілька) та ввести адресу сайту, на яку потраплятимуть користувачі після кліку. Після цього потрібно ввести діючий номер телефону Вашої компанії – за цим номером користувачі зможуть телефонувати.

Далі вкажіть орієнтовний бюджет на день – знизу поля для вводу буде відображатись орієнтовна сума на місяць.

На наступному кроці Ви побачите підсумовану інформацію за Вашими налаштуваннями і при потребі зможете повернутись на попередні сторінки та внести зміни. При переході далі буде запропоновано ввести платіжні дані – суму поповнення, інформацію про платника та прийняти умови використання. Після цього Ви перейдете у створений акаунт із першою кампанією, у яку можна вносити зміни.

РЕДАГУВАННЯ НАЛАШТУВАНЬ СТВОРЕНОЇ КАМПАНІЇ

Для редагування створеної кампанії у майбутньому натисніть на спливаючу бокову панель ліворуч та оберіть кампанію.

Для редагування кампанії перейдіть у розділ “НАЛАШТУВАННЯ” ліворуч. За потреби тут можна змінити назву, вимкнути/увімкнути активність, змінити ціль, обрати мережі показу оголошень, вказати місцеположення показу, вказати/змінити мову оголошень, змінити денний бюджет, обрати стратегію призначення ставки та інші.

ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ТА ОПТИМІЗАЦІЯ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ

На сторінці “ОГЛЯД” можна переглянути інформацію по ефективності кампанії – кліки, покази, витрачені кошти, ключові слова, за якими показувались оголошення, звіт по показах/кліках/вартості в залежності від пристроїв. При цьому можна вільно обрати часовий проміжок, за який потрібно оцінити результат. На базі цих показників згодом можна створити деталізований звіт, перейшовши на вкладку “ЗВІТИ” у верхній панелі платформи.

Також періодично Google Ads надає рекомендації по покращенню налаштувань – їх можна переглянути у вкладці “РЕКОМЕНДАЦІЇ”.

У наступних статтях ми більш детально розповімо про налаштування контекстної реклами, та якщо Вам складно самостійно розібратись – звертайтесь до веб-студії IT-Kitchen просто зараз, і ми допоможемо збільшити продажі з допомогою реклами вже сьогодні!

ДАВАЙТЕ ТВОРИТИ РАЗОМ!

Приходьте на кухню, поговоримо
по ділу!

Плануєте створити власний бренд, масштабувати бізнес, запускати нові проекти, вдосконалити маркетингові комунікації?

Seems like someone forgot to enter contact details, we don't ask much, just your phone # or email.

Hmm, let's check your phone number again.

You have quite an interesting email, sorry, but it won't work here.

We have received your email and on our way to contact you.

Damn, something went wrong.