Стаття:
Категорія: Блог, Маркетинг
Автор: content-itk
Перегляди: 260
Опубліковано: 30/01/2019

Створення бізнес профілю в Instagram

За останні роки Instagram став не тільки найпопулярнішою мережею для спілкування, оскільки щомісяця його юзають близько 90 млн користувачів, але й найкращою платформою для ведення онлайн бізнесу.
До 2019 року соціальна мережа зробила безліч корисних інструментів для власників бізнесу, про які піде мова далі.

 

Зміст

  1. Кому потрібен бізнес-акаунт?
  2. Реклама в Instagram
  3. Створення і налаштування бізнес профілю
  4. Оформлення профілю
  5. Контент для Instagram

 

 

Кому потрібен бізнес-акаунт?

Якщо Ви продаєте товари чи послуги в Instagram (або плануєте продавати) – то це саме те, що Вам потрібно! Клієнтам буде набагато легше зробити замовлення, а Ви зможете побачити детальну статистику свого облікового запису, показувати її потенційним рекламодавцям, а також слідкувати за охопленням та відгуками Ваших постів під час просування у соціальній мережі.

Реклама в Instagram

Бізнес профілі можуть запускати офіційну рекламу. Правильне налаштування таргетингу і ваші потенційні клієнти вже у Вас на сторінці.

Рекламу можна запустити як через додаток Instagram (з’явиться кнопка «просувати» під постами), так і в налаштуваннях Вашої бізнес сторінки у Facebook.
Розібралися з користю, а тепер найцікавіше – як зробити бізнес-акаунт Інстаграм в 2019?

Створення і налаштування бізнес профілю Instagram

Для початку нам потрібно створити профіль в Instagram. А потім, всього за допомогою однієї кнопки, ми можемо створити бізнес сторінку:

  • Заходимо в “Налаштування” і обираємо “Перехід на обліковий запис компанії”.

smm

  • Обираємо категорію бізнес-профілю. Прокручуємо категорії справа наліво, щоб вибрати потрібну. 

smm просування

  • Перевіряємо e-mail, який буде в бізнес-акаунті для зв’язку. Також можна натиснути «Змінити способи зв’язку» і додати телефон і адресу.
  • Після цього прив’язуємо до Facebook. Натискаємо «Вибрати сторінку». Вводимо логін і пароль Фейсбук, якщо потрібно – і знову натискаємо «Вибрати сторінку». Якщо вже є публічна сторінка, то просто вибираємо її. Ви повинні бути адміністратором цієї сторінки, інакше її не буде в списку. Якщо немає такої сторінки – внизу натисніть «Створити нову сторінку». Потрібно буде придумати назву, вибрати категорію для неї і натиснути «Готово».

просування в соціальних мережах

Вітаємо, Ваш бізнес-акаунт готовий! Тепер Ви можете подивитися статистику Instagram.

Вся статистика з’явиться у Вас не відразу. Охоплення, перегляди, покази – все це буде тільки у нових постів. Кліки на веб-сайт, відвідування профілю, динаміка зростання підписників та загальна інформація про аудиторію – з моменту, як Ви зробите бізнес-акаунт в Інстаграм.

Оформлення профілю Instagram

Ось Ви і створили бізнес профіль. Тепер перейдемо до не менш важливого аспекту – оформлення сторінки. Працювати над фірмовим стилем бренду – справа дуже складна, особливо серед великої кількості конкурентів. Для айдентики («brand identity») потрібно:

  • придумати оригінальну назву бренду;
  • розробити логотип;
  • обрати основну палітру кольорів для сторінки;
  • притримуватися загальних принципів композиції;
  • не забувати про неординарність постів.

Ваш Instagram має викликати лише одне бажання – замовити або придбати товар чи послугу.
У Вас має бути свій особливий візуальний стиль, який буде вирізняти Вас серед конкурентів.

Контент для Instagram

Як зpoбити oблiкoвий запис цікавим і знайти своїх потенційних покупців на просторах Instagram? Найголовніше в цій соціальній мережі це – контент. Ніхто і нічого не купить, якщо в акаунті пости в стилі «доброго ранку / як пройшли ваші вихідні» та раз на тиждень рекламний пост товару. Для серйозної роботи потрібні якісні фото та контент-план.

Instagram не буде терпіти неякісних фотографій, та й Ваших потенційних клієнтів вони навряд зацікавлять. Тому, для будь-якого бізнесу в цій соціальній мережі, потрібно або наймати, або вчитися ремеслу фотографа. Красиві й якісні фотографії – це половина вашого успіху.

Не варто забувати про текст. Якщо у Вас пости з орфографічними, лексичними й пунктуаційними помилками, то довіра клієнта, просто-напросто, пропаде. Також варто знайти свій особливий стиль написання. Сухі, довжелезні тексти ніхто читати не буде.

Якщо Ви впевнені, що Ваша аудиторія знаходиться саме в Instagram, то ця соціальна мережа – чудова платформа для електронної комерції. Пошук нових способів залучення клієнтів – складний, але цікавий процес. Успіхів!

Давайте
поговоримо
Залиште запит і ми якнайшвидше знайдемо для вас рішення!
Контакти
на гору
до контактів