Web дизайн Landing Page враховує особливість веб-сайту, основною ціллю якого, як правило, є продаж конкретного товару/послуги або презентація компанії.
Основа ефективності лендінгу повністю залежить від дизайну сайту та зручності його інтерфейсу. Правильно розроблений веб дизайн лендінгу проводить користувача через усі етапи воронки продажів до здійснення цільової дії.
Ми розробляємо прототипи для LP різної складності й призначення. Перед створенням web дизайну лендінгу, проводимо дослідження ринку та конкурентів. На основі результатів аналізу, створюємо макет, який при грамотній верстці та розробці матиме рівень конверсії 10–30%.
Дизайн посадкової сторінки — це вдале рішення для бізнес-цілей різної складності. Малий і середній бізнес використовують Landing Page для просування своїх товарів чи послуг, корпорації створюють лендінги для покращення іміджу, а виробники продукції презентують з допомогою LP окремі бренди.
Завдяки простій структурі та використанню спеціальних інструментів, на такому сайті можна легко керувати увагою та діями потенційних клієнтів. Використовуючи сучасні web технології, а також завдяки проведенню тестування окремих елементів макету, ми знаходимо найбільш дієві інструменти привернення уваги та спонукання користувачів до дії.
В залежності від цілей компанії, web дизайн посадкової сторінки може сприяти росту обсягів продажів, підвищувати лояльність аудиторії до бренду, залучати нових клієнтів, допомагати збирати контактні дані та відгуки аудиторії, презентувати фірму у вигідному світлі тощо.
Створюємо відразу дві версії сайту: повноекранну та адаптивну для коректного відображення сторінки на будь-яких пристроях (стаціонарних ПК, ноутбуках, планшетах, смартфонах). Адаптивна версія сайту є важливою
умовою покращення досвіду користувача (особливо це стосується аудиторії мобільних пристроїв). Високі показники юзабіліті сайту позитивно впливають на його позиції ранжування в пошукових системах.
Дизайнери IT-Kitchen мають величезний досвід створення ефективних елементів Call to Action: кнопок, банерів, спливаючих вікон, вікон для онлайн-повідомлень тощо. Такі елементи привертають увагу
користувача, розвивають інтерес і спонукають до негайного виконання цільової дії. Використання подібних тригерів збільшує показники конверсій щонайменше в кілька разів.
Для клієнта одним з головних критеріїв вибору компанії в мережі Інтернет є юзабіліті сайта — тобто, наскільки зручно, зрозуміло, цікаво і комфортно ним користуватися. Високі показники юзабіліті значно підвищують відсоток повторних візитів,
а кожний з повторних відвідувачів стає потенційним клієнтом. Ми продумуємо і тестуємо зручність користування ресурсом в декілька етапів до того моменту, доки не знайдемо найпростіший шлях реалізації кожної функції сайту.
UI/UX Landing Page створюється за технологією AIDA. Ми використовуємо спеціальні інструменти, які захоплюють увагу, викликають інтерес, створюють в аудиторії бажання залишитись на сторінці та спонукають до дії. Щоб створити емоційний посил лендінгу,
підбираємо відповідну кольорову гамму, розробляємо унікальні візуальні образи та найбільш результативні форми захвату. Прототип, який залучає емоції аудиторії, підвищує ефективність веб-сторінки в кілька разів.
Дизайнери розробляють інтерфейс, що дозволяє користувачеві досягти своїх цілей на сайті найбільш простим і зручним способом. Веб дизайн лендінгу виконує роль інструмента, за допомогою якого користувач реалізує цільові дії та взаємодіє з брендом.
Від того, наскільки така взаємодія буде зручною та простою у використанні, залежить маркетингова ефективність лендінгу. Тому дизайнери IT-Kitchen створюють інтерфейс на основі результатів тестування та характеристик аудиторії ресурсу.
Кольорова гамма безпосередньо впливає на створення емоційного стану й відношення користувача до веб сайту, а значить і бренду загалом. Ми аналізуємо вподобання і бажання різних груп аудиторій, і на основі результатів аналізу створюємо
дизайн ресурсу. Крім того, враховуємо кольорові рішення наявних корпоративних елементів та специфіку сфери діяльності компанії. Правильність підбору кольорового рішення перевіряємо за допомогою тестування.
Регулярно відстежуємо нові тренди та web технології створення прототипів для LP та інших видів сайтів, що дозволяє нам пропонувати найсучасніші прийоми захвату уваги користувача. Створюємо прототипи з використанням передових технологій та
світових трендів — такий сайт яскраво виділяє компанію на фоні конкурентів, а користувач запам’ятовує його з першого візиту. Ми завжди використовуємо індивідуальні та нестандартні рішення для реалізації поставлених завдань.