Seo website promotion

Внутрішня оптимізація

Внутрішня оптимізація стосується робіт, які відбуваються безпосередньо на сайті.

До них відносять:

  • підключення інструментів пошукових систем (Google Webmaster Tools, Яндекс Вебмастер);
  • підключення сервісів аналітики (Google Analytics, Яндекс Метрика);
  • збір семантичного ядра (повний список ключових слів для вашого сайту);
  • розробка зручної структури на сайті (категорії та підкатегорії, сервісні сторінки);
  • оптимізація тегів та мета тегів (title, description, h1, h2-6, alt, strong);
  • створення та налаштування сервісних файлів (robots.txt, sitemap.xml), та сервісних мета-тегів (robots, hreflang, canonical);
  • оптимізація чи написання текстів для сайту (відповідно до списку зібраних ключових слів);
  • налаштування внутрішньої перелінковки (навігаційна стрічка, текстова перелінковка);
  • оптимізація зручності користування сайтом (юзабіліті);
  • впровадження соціальних факторів на сторінках (кнопки «поділитись», віджети соціальних мереж);
  • аналіз коду сайту, робота зі швидкістю завантаження сайту;
  • аналіз відповідності сайту факторам ранжування в google (понад 200 штук) та впровадження змін;
  • аналіз виконаної роботи та результатів, до яких вона призвела
  • щомісячна звітність.

Зовнішня оптимізація сайт

Зовнішня оптимізація полягає в нарощуванні маси посилань сайту. В сучасному SEO, коли алгоритми по боротьбі з веб-спамом працюють в режимі реального часу, планувати зовнішнє просування ресурсу надзвичайно важливо. Неякісне зовнішнє просування може нашкодити веб-сайту, а відповідно й бізнесу.

Етапи роботи:

  • прогнозування необхідної кількості посилань для виходу в ТОП по необхідним запитам;
  • скаладання анкор-листа. В зовнішньому просуванні важлива не лише наявність посилань, а й також тексти в посиланнях. Плануваня анкор-листа допомагає отримати максимум результату від витрачених коштів;
  • планування тенденції нарощування масси посилань. Наступний, та не меньш важливий етап. При плануванні тенденсії нарощування беклінків проводиться аналіз маси посилань конкурентів;
  • отримання посилань;
  • моніторинг показників посилань, динаміки нарощування, вплив на позиції.
Вже отримали результат від SEO
Oksana Mukha
ICC Novar
Cilek
Este Candles
Interested?