Контент-маркетинг

Це маркетингова технологія створення і поширення затребуваного контенту для залучення цільової аудиторії. Контент-маркетинг дає постійне зростання цільової аудиторії на вашому сайті за рахунок роботи з контентом сайту і поширення брендованого контенту на інших майданчиках. Контент-маркетинг завжди передбачає позитивну динаміку зростання сторінок в базі пошуковиків за рахунок збільшення контенту на сайті – нових розділів, нових статей, новин.

Що таке контент-маркетинг

  • просування сайту статтями і новинами;
  • постійне збільшення цінних з точки зору користувачів і пошукових систем сторінок сайту;
  • справжня битва за збільшення охоплення аудиторії;
  • вихід брендованого контенту за рамки корпоративного сайту.

Як відбувається впровадження контент-маркетингу:

  • розробка платформи для публікації контенту;
  • розробка стратегії публікації контенту;
  • аналіз ринку, виявлення потреби в контенті цільової аудиторії;
  • розробка контент-плану та рубрикатора;
  • підбір авторів під кожен конкретний проект;
  • створення контенту (залучення копірайтерів, фотографів, редакторів);
  • публікація та розповсюдження контенту (залучення контент-менеджерів, спеціалістів з соціальних мереж);
  • аналітика та звітність.
ЗАЦІКАВИЛИСЯ?

Дякуємо за Ваше повідомлення! Наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом!

×

Дякуємо за Ваше повідомлення! Наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом!