Веб-аналітика сайту

В інтернеті перемагають ті, хто чітко знає, який від реклами в інтернеті є найбільш рентабельним для нього. Тільки уявіть, що половина ключових слів в контекстній рекламі може не приносити продажів. Веб-аналітика сайту допоможе збільшити його ефективність в кілька разів та заощадити бюджет на рекламу.

Як раніше проводився аналіз реклами:

  • підключили нове джерело кампанії та відвели місяць на тестування;
  • на протязі місяця побачили збільшення відвідувачів / продажів / замовлень / дзвінків;
  • зробили висновок, що даний вид реклами є ефективним.

Завдання, які дозволяє вирішити сучасна веб-аналітика сайту:

  • оцінити кількість відвідувачів / продажів / замовлень / дзвінків окремо для кожного використованого джерела реклами;
  • побачити показник доходу в грошовому еквіваленті від залучених відвідувачів;
  • прорахувати ROI (від англ. return on investment) або ж рентабельність кожного використаного рекламного каналу;
  • відповідно до вище перелічених пунктів оцінити ефективність реклами;
  • спираючись на статистичні дані провести оптимізацію не рентабельних джерел реклами;
  • відключити збиткові рекламні канали

При налаштуванні веб-аналітики може знадобитись:

  • інтеграція модуля електронної комерції google analytics на сайт;
  • впровадження сервісу колтрекінгу;
  • в деяких випадках, для прорахування ROI потрібні дані про дохід та прибуток компанії.
ЗАЦІКАВИЛИСЯ?

Дякуємо за Ваше повідомлення! Наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом!

×

Дякуємо за Ваше повідомлення! Наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом!