Клієнт

Інтернет-магазин автомобільних шин.

Завдання

Ріст цільового трафіку та збільшення продажів.

Вихідні дані:

  • Особливості проекту: сезонність
  • CMS сайту: Webasyst
  • Початок робіт: серпень 2017 року
  • Трафік: піковий трафік в сезон – 304 сеанси/тиждень
Виконані роботи

До початку співпраці з нами клієнт працював більше ніж з 5 seo-студіями. Бажаного результату так і не отримав.

На початку співпраці в сайту була досить хороша технічна оптимізація (структура URL, meta noindex,follow, заголовки h1 та h2-6, пагінація, sitemap.xml).

В плані семантичного проектування – повна прогалина.

Просування даного сайту можливе по тисячам сторінок, але було створено не більше 10! Тексти в основних категоріях та головній сторінці містили велику кількість недоліків.

Одразу було вирішено, що сайт потрібно оптимізовувати під велику кількість СЧ (середньочастотних) та НЧ (низькочастотних) запитів.

Як формуються запити у ніші “продаж автошин”:

  • “автошини” – ВЧ запит;
  • “автошини + сезонність” – ВЧ запит;
  • “автошини + сезонність + діаметр” – СЧ запит;
  • “автошини + сезонність + діаметр + ширина/профіль” – НЧ запити.

Підсумок по семантиці:

  • 1 сезонність = 85+ сторінок;
  • 1 сторінка = 8-10 запитів;
  • 85 сторінок – 680-850 запитів.

Для реалізації цього завдання, на сайті розробили такий блок:

Кількість сторінок постійно доповнюється.

Це лише один з прикладів новостворених сторінок. Крім того розвиваємо розділ за брендами та їх сезонностями.

Працюємо над впровадженням SEO-фільтру, що дасть змогу створювати ще більше унікальних сторінок під НЧ запити.

Результати

Ріст сезонного трафіку вже через 2 місяці:

Піковий трафік з органіки в сезон – 828/тиждень (+524 у порівнянні з 2016 роком).

Видимість по serpstat:

Видимість постійно зростає – збільшується кількість ключових слів по яким ранжується сайт + зростають їхні позиції.

Електронна комерція у порівнянні з 2016 роком:

  • коефіцієнт трансакцій зріс на 427,12%;
  • кількість трансакцій зросла на 73,10%;
  • дохід зріс на 64,76%.

Отримані результати
0
Кількість замовлень зросла на 73,10%
0
Трафік з органіки зріс на 130%
0
Понад 1221 слів використано у просуванні
Зацікавилися?