КЛІЄНТ
Інтернет-магазин шин і дисків Avtoshuz.
ЗАВДАННЯ
Ріст цільового трафіку та збільшення продажів.
ВИХІДНІ ДАНІ
Сайт: www.avtoshuz.com.ua.
Особливості проекту: сезонність.
CMS сайту: Webasyst.
Початок робіт: серпень 2017 року.
Трафік: піковий трафік в сезон – 304 сеанси/тиждень.
До початку співпраці з нами клієнт працював більше ніж з 5 seo-студіями. Бажаного результату так і не отримав.
На початку співпраці в сайту була досить хороша технічна оптимізація (структура URL, meta noindex,follow, заголовки h1 та h2-6, пагінація, sitemap.xml).
В плані семантичного проектування – повна прогалина.
Просування даного сайту можливе по тисячам сторінок, але було створено не більше 10! Тексти в основних категоріях та головній сторінці містили велику кількість недоліків.
Одразу було вирішено, що сайт потрібно оптимізовувати під велику кількість СЧ (середньочастотних) та НЧ (низькочастотних) запитів.
Як формуються запити у ніші “продаж автошин”:
“автошини” – ВЧ запит;
“автошини + сезонність” – ВЧ запит;
“автошини + сезонність + діаметр” – СЧ запит;
“автошини + сезонність + діаметр + ширина/профіль” – НЧ запити.
Підсумок по семантиці:
1 сезонність = 85+ сторінок;
1 сторінка = 8-10 запитів;
85 сторінок – 680-850 запитів.
Для реалізації цього завдання, на сайті розробили такий блок:
Кількість сторінок постійно доповнюється.
Це лише один з прикладів новостворених сторінок. Крім того розвиваємо розділ за брендами та їх сезонностями.
Працюємо над впровадженням SEO-фільтру, що дасть змогу створювати ще більше унікальних сторінок під НЧ запити.
Ріст сезонного трафіку вже через 2 місяці:
Піковий трафік з органіки в сезон – 828/тиждень (+524 у порівнянні з 2016 роком).
Видимість по serpstat:
Видимість постійно зростає – збільшується кількість ключових слів по яким ранжується сайт + зростають їхні позиції.
Електронна комерція у порівнянні з 2016 роком: