Клієнт

Інтернет-магазин брендових весільних та вечірніх суконь Oksana Mukha.

Завдання

Виведення основних ВЧ ключових слів в ТОП10. Збільшення органічного трафіку до початку сезону (березень-квітень).

Вихідні дані:

  • CMS сайту: WordPress
  • Початок робіт: грудень 2017 року
  • Трафік: трфік на початку співпраці – 911 сеанси/тиждень
Виконані роботи

Перший сайт компанії було створено у 2011 році. З цього моменту було розроблено близько 8 версій сайту.

Після розробки кожного сайту змінювалась структура URL – в наслідок чого:

  • губились зворотні посилання;
  • виникали проблеми в індексі;
  • губився пошуковий трафік.

Завданням нашої веб-студії було розробити новий сайт для компанії (портфоліо), вирішити всі наявні проблеми по SEO та збільшити пошуковий трафік до початку сезону.

Роботи по SEO розпочались ще під час розробки нового сайту.

Базова внутрішня оптимізація:

  • зібрано семантичне ядро;
  • створено нові посадкові сторінки на основі семантики (“весільні сукні + силует”, “весільні сукні + колір”);
  • написані мета-теги;
  • написані нові тексти;
  • організовано внутрішню перелінковку;
  • canonical, noindex.

Зовнішня оптимізація:

  • 301 редиректи для збереження старих посилань;
  • статейний маркетинг;
  • крауд маркетинг.
Результати

Ріст органічного трафіку.

Через 4 місяці співпраці трафік становить 3298/тиждень (+2387 від початку облікового періоду).

Позиції за ключовими словами.

Сайт виведено в ТОП10 за 4 місяці по ВЧ запитам.

Українські ВЧ запити в ТОП10:

Російські ВЧ запити в ТОП10:

Отримані результати
0
Трафік з органіки зріс на 362%
0
94 запити в ТОП10
0
Cеансів в тиждень з органічного пошуку
Зацікавилися?