КЛІЄНТ
Інтернет-магазин брендових весільних та вечірніх суконь Oksana Mukha.
ЗАВДАННЯ
Виведення основних ВЧ ключових слів в ТОП10. Збільшення органічного трафіку до початку сезону (березень-квітень).
ВИХІДНІ ДАНІ
Сайт: www.oksana-mukha.com.
CMS сайту: WordPress.
Початок робіт: грудень 2017 року.
Трафік: трфік на початку співпраці – 911 сеанси/тиждень.
Перший сайт компанії було створено у 2011 році. З цього моменту було розроблено близько 8 версій сайту.
Після розробки кожного сайту змінювалась структура URL – в наслідок чого:
Завданням нашої веб-студії було розробити новий сайт для компанії (портфоліо), вирішити всі наявні проблеми по SEO та збільшити пошуковий трафік до початку сезону.
Роботи по SEO розпочались ще під час розробки нового сайту.
Базова внутрішня оптимізація:
Зовнішня оптимізація:
Ріст органічного трафіку.
Через 4 місяці співпраці трафік становить 3298/тиждень (+2387 від початку облікового періоду).
Сайт виведено в ТОП10 за 4 місяці по ВЧ запитам.