Проект
Запущено
2017
Складові
Клієнт
OKSANA MUKHA SEO
Маркетинг OKSANA MUKHA SEO

КЛІЄНТ
Інтернет-магазин брендових весільних та вечірніх суконь Oksana Mukha.

ЗАВДАННЯ
Виведення основних ВЧ ключових слів в ТОП10. Збільшення органічного трафіку до початку сезону (березень-квітень).

ВИХІДНІ ДАНІ
Сайт: www.oksana-mukha.com.
CMS сайту: WordPress.
Початок робіт: грудень 2017 року.
Трафік: трфік на початку співпраці – 911 сеанси/тиждень.

Виконані роботи

Перший сайт компанії було створено у 2011 році. З цього моменту було розроблено близько 8 версій сайту.

Після розробки кожного сайту змінювалась структура URL – в наслідок чого:

  • губились зворотні посилання;
  • виникали проблеми в індексі;
  • губився пошуковий трафік.

Завданням нашої веб-студії було розробити новий сайт для компанії (портфоліо), вирішити всі наявні проблеми по SEO та збільшити пошуковий трафік до початку сезону.

Роботи по SEO розпочались ще під час розробки нового сайту.

Базова внутрішня оптимізація:

  • зібрано семантичне ядро;
  • створено нові посадкові сторінки на основі семантики (“весільні сукні + силует”, “весільні сукні + колір”);
  • написані мета-теги;
  • написані нові тексти;
  • організовано внутрішню перелінковку;
  • canonical, noindex.

Зовнішня оптимізація:

  • 301 редиректи для збереження старих посилань;
  • статейний маркетинг;
  • крауд маркетинг.
Результати

Ріст органічного трафіку.

Через 4 місяці співпраці трафік становить 3298/тиждень (+2387 від початку облікового періоду).

Сайт виведено в ТОП10 за 4 місяці по ВЧ запитам.

Бажаєте дізнатись більше про можливості просування вашого ресурсу
Заповніть бриф і ми сформуємо оптимальну пропозицію
Блог
Всі статті
тут
23.09.2019
З метою залучення максимальної кількості користувачів інтернету, будь-який створений і... Читати більше тут
13.09.2019
Вже давно інтернет із засобу розваги перетворився в спосіб заробляти гроші. Керівники майже всіх... Читати більше тут
21.08.2019
Не є рідкістю ситуації, коли стає необхідною зміна домену сайту. Вкрай важливо зробити це без... Читати більше тут
21.08.2019
Одними із ключових маркетингових інструментів справедливо вважаються кольорові схеми у дизайні... Читати більше тут
Давайте
поговоримо
Залиште запит і ми якнайшвидше знайдемо для вас рішення!
Контакти
на гору
до контактів