Стаття:
Категорія: Маркетинг, Блог
Автор: seo-itk
Перегляди: 445
Опубліковано: 10/01/2020

Чи потрібно знати SEO, щоб просувати власний сайт?

Мрієте про успішний інтернет магазин, але як зробити, щоб онлайн магазин приносив прибуток? Спробуємо дізнатися, чи допоможе SEO досягти високої конверсії.

Результатів можна досягти, вивчивши SEO самостійно, що принесе витрати на курси по оптимізації. Інший спосіб – замовити SEO просування від веб студії та поскоріше отримати результати. Спробуємо розібратися, що таке SEO та кому потрібні знання з оптимізації.

Що таке SEO оптимізація?

SEO (Search Engine Optimization) – це перелік робіт на сайті з метою зайняти перші позиції в пошуковій системі. Сайт оптимізується під частотні запити (ключові слова) для збільшення цільового трафіку. Тільки технічно справний сайт конкуруватиме за ТОП-позиції у пошуковій видачі Google та принесе комерційну вигоду власнику. Пошукова система сортує сайти за чіткими вимогами, тому СЕО – це спосіб зробити ресурс зручним для користувача та технічно коректним для пошукової системи Google.

метатеги

*Коректно складені мета-теги помітні в пошуку для користувача

Результати пошукової оптимізації сайту

Просування в мережі Інтернет здійснюється багатьма каналами. Наприклад, маючи інтернет магазин, ви регулярно публікуєте огляди товарів в соціальній мережі. Після ознайомлення, користувачі переходять за посиланням на сторінку магазину щоб придбати товар. Трафік до онлайн магазину може надходити з YouTube, контекстної реклами, форумів, тематичних сайтів, торгових майданчиків, і стратегія СЕО-просування полягає у визначенні та використанні найефективнішого з них.

трафік

* Розділення трафіку по каналах, результати оптимізації сайту.

Просування сайту в пошукових системах допомагає компаніям своєчасно інформувати аудиторію про вигоди та перспективи свого продукту. Завоювавши довіру пошукових систем – сайт компанії надійно фіксується на перших позиціях пошукової системи. Залишається тримати результат, відслідковуючи коректність роботи всіх ланок комунікації. Але якщо вам це не під силу?

Один з варіантів – звернутися до SEO-студії. Налагоджений процес роботи, власний штат сео-спеціалістів, копірайтерів та програмістів гарантує чітке комплексне просування. Студія порахує бюджет комплексної розкрутки сайту та забезпечить усесторонній підхід до роботи, а це дає переваги бізнесу.

Оптимізація починається з визначення цілей, тому варто відповісти на питання – якого результату вам необхідно досягти:

  • просто наявність сайту в пошуковій системі;
  • перші позиції по запитам;
  • перемога в конкурентній боротьбі;
  • збільшення трафіку;
  • пошук постійної аудиторії та зацікавлених клієнтів.

Поверхневі знання дають вам можливість розпочати роботу, але успішно конкурувати з лідерами ринку – не вийде. Тут потрібні ефективні рішення, що дадуть змогу сфокусуватися на справах, і не відволікатися на проблеми сайту.

Просування сайтів компаній потребує продуманої стратегії позиціонування та розрахунку на тривалий період взаємодії з клієнтом. Репутація потребує регулярного, спланованого контакту з цільовою аудиторією і студія комплексного просування це гарантує.

З чого складається просування сайтів: основні поняття пошукової оптимізації

Пошукова оптимізація проводиться з урахуванням пошукових алгоритмів, яких налічують більше 200. Розрізняють внутрішню та зовнішню оптимізацію сайту.

Внутрішня оптимізації включає:

seo

  1. Аудит сайту: перевірка стану ресурсу, виявлення технічних помилок, вивчення тематики та конкурентів, а також індивідуальних особливостей, складання індивідуальної стратегії просування.
  2. Збір семантичного ядра – розширеного списку запитів, за якими у майбутньому ваш сайт знаходитимуть користувачі.
  3. Розробка контент-плану та написання унікальних текстів.
  4. Написання мета-тегів, структуризація контенту заголовками Н1- Н6.
  5. Прискорення роботи сайту. Виправлення коду сторінок та технічних помилок. Налаштування технічних файлів.
  6. Підключення аналітики, за допомогою якої відслідковуватиметься розвиток ресурсу.
  7. Адаптація під мобільні пристрої та створення АМР сторінок.

Зовнішня оптимізація ресурсу в Інтеренеті:

  1. Розробка стратегії розкрутки.
  2. Розрахунок бюджету на розміщення посилань.
  3. Створення анкор-листа та контент плану.
  4. Пошук тематичних сайтів-донорів.
  5. Моніторинг зворотних посилань та звітність.

Подальша оптимізація та коригування бюджету основані на чіткому аналізі результативності попередньої роботи. Ми маємо розуміти: які посилання працюють та з яких ресурсів. Подумаймо про аудиторію, де вона знаходиться, чи знайде посилання серед маси іншої інформації.

Юзабіліті, або чи подобається сайт користувачам?

SEO

Щоб сайт приносив прибуток, потрібно також аналізувати поведінку користувачів та відповісти на питання:

  • Як працюють форми реєстрації, замовлення продукту?
  • Як функціонують кнопки замовлення товару/послуги та меню сайту?
  • Чи доступні всі потрібні сторінки послуг?
  • Що заважає користувачу зробити цільову дію коли він вже на сайті?
  • Чому клієнт повертається в пошук, на якому етапі взаємодії з сайтом?
  • Які інтерактивні елементи допоможуть втримати користувача на сайті?

Давши відповідь на запитання юзабіліті аналізу спеціаліст зможе скоригувати оптимізацію: сформувати технічне завдання програмісту та дизайнеру на зміни на сайті, що вплинуть на подальшу конверсію – це один із етапів роботи над сайтом, що входить у вартість комплексної роботи.

Не важливо, в якому регіоні ви розвиваєте свій бізнес, оптимізація сайту потрібна у Львові, Києві чи Черкасах. На сайті з чіткою структурою можна швидко знайти потрібну інформацію, зручно купувати товари, ознайомитися з послугами, тому попит на зручні сайти буде завжди.

SEO

* розділення трафіку по регіонах України

На основі аналізу поведінки користувачів приймається комплекс дій: зміна коду, написання унікальних текстів, написання заголовків сторінок, видалення помилок на сайті, підняття зручності користування – це лише малий об’єм робіт, які можуть підняти репутацію сайту в пошукових системах.

Інші особливості успішного просування сайту

SEO

Пошукова система постійно порівнює ваш сайт з конкурентами, сортуючи список за шкалою релевантності (у відповідності до запиту та технічних вимог). Важливо слідкувати за частотою оновлення пошукових алгоритмів, які щоквартально вносять корективи в ранжування, змінюючи позиції сайтів у пошуковій видачі.

Ось чому оптимізація сайту включає в себе аналітику на всіх рівнях роботи, а саме:

  • Періодична перевірка положення сайту в системі за тематичними словами, внесення коректив в стратегію просування з появою нової інформації.
  • Аналіз конкурентів в тематиці, їх сильних та слабких сторін. Перевірка гіпотез, що допоможуть обійти конкурента в гонці за прибуток.
  • Аналіз технічної складової сайту: sitemap, robots.txt, код відповіді серверу, відсутні сторінки, наявність мета-тегів title, description – мають бути виявленими, налаштованими та функціонувати відмінно.

Постійна оптимізація гарантує перспективу максимальної комерційної віддачі від сайту. Одним із факторів довіри до сайту від Google є постійні зміни на ресурсі: тексти, фото, мета-теги, додані сторінки, зміна структури. Після створення сайту потрібно аналізувати проміжні етапи розкрутки відповідно до конкурентів у пошуку. Окремо варто розглянути формування ядра запитів, з яких робиться вибірка основних запитів для просування згідно відвідуваності та сезонності.

Веб-студія IT-Kitchen допоможе підібрати індивідуальний план просування для сайтів будь-якої тематики.  Залишіть заявку на просування вже сьогодні – і результати не змусять себе довго чекати.

Давайте
поговоримо
Залиште запит і ми якнайшвидше знайдемо для вас рішення!
Контакти
на гору
до контактів